't is voorbij - Reisverslag uit Westerlo, België van Kristel Mariën - WaarBenJij.nu 't is voorbij - Reisverslag uit Westerlo, België van Kristel Mariën - WaarBenJij.nu

't is voorbij

Door: kristelmarien

Blijf op de hoogte en volg Kristel

13 Maart 2011 | België, Westerlo

Sinds donderdagmorgen ben ik weer in België. De twee maanden dat ik in Udaipur was, zijn voorbij gevlogen. Waarschijnlijk omdat ik er zo druk bezig was. Ik had er een goed gevoel en ik heb ervan genoten, maar nu ben ik blij om weer bij mijn ventje te zijn. Nu ik thuis ben, begin ik pas te beseffen wat ik gedaan heb en dat maakt me toch wel een beetje fier. Ik hoop dat ik een klein beetje heb bijgedragen aan een project dat verder gezet kan worden in de toekomst. Ik zal het werk van de NGO zeker blijven volgen.
Ik heb er van genoten om mijn ervaringen neer te schrijven. Ik hoop dat jullie het fijn vonden om ze te lezen.Bedankt allemaal voor de reacties op mijn verslagjes.

• 13 Maart 2011 - 14:00

Elma:

je mag zeker fier zijn Kristel. ik zie je in de week vanaf de 20ste maart? liefs, elma

• 13 Maart 2011 - 19:00

Kim:

ik ben blij dat je thuis bent!
    geniet er van!
    x

• 14 Maart 2011 - 09:20

Ingrid:

't was fijn om je reisverslagen te lezen, maar ben toch blij dat je heelhuids terug bent. Ik denk dat je nog jàren gaat nagenieten van dit avontuur. tot ziens !!