Afscheid nemen - Reisverslag uit Westerlo, België van Kristel Mariën - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Westerlo, België van Kristel Mariën - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Kristel

17 April 2016 | België, Westerlo

Na drie weken in Udaipur vertrek ik op 29 december terug naar België. Het was veel te kort, de tijd is voorbij gevlogen.
Ik heb toch weer wat dingen kunnen doen in de verschillende scholen. De dankbaarheid en de lach op de gezichten van de kinderen geven me zoveel energie en maken me heel blij. En ik heb opnieuw gezien dat Matra Sansthan goed werk levert hier. De financiële middelen worden goed besteed. Ze gaan voor 100 % naar de schoolkinderen.
Daarnaast heb ik ook heel fijne mensen leren kennen. Rajiv en Lennart hebben me doen lachen en huilen. Ook de gezinnen van Tarun, Mukesh en Deepali hebben er mee voor gezorgd dat ik me nog meer thuis voel in Udaipur. Dus afscheid nemen van deze plaats, van deze mensen valt me zwaar. Ik probeer hun raad op te volgen, maar het is moeilijk "you come with a smile, you go with a smile"