Het is zover ! - Reisverslag uit Westerlo, België van Kristel Mariën - WaarBenJij.nu Het is zover ! - Reisverslag uit Westerlo, België van Kristel Mariën - WaarBenJij.nu

Het is zover !

Door: kristelmarien

Blijf op de hoogte en volg Kristel

16 Januari 2011 | België, Westerlo

Vrijdagavond een heel gezellige avond gehad met de familie en gisterenavond een verrassingsetentje met de beste vrienden. Na de overrompeling van het eerste moment, heb ik er echt van genoten. Merci allemaal !
En nu nog 1 keer met mijn ventje in mijn eigen bed slapen en dan vertrek ik naar India. Als alles goed gaat, zit ik morgenvroeg om 10 uur op het vliegtuig naar Delhi. Hopelijk zijn ze op maandagmorgen goed gezind aan de check-in want ik heb een beetje te veel bagage mee (8 kg overgewicht). In Delhi moet ik enkele uren wachten op mijn aansluitende vlucht naar Udaipur. En dinsdagmorgen is het zover... Ik word dan afgehaald door de familie waar ik 2 maanden zal verblijven. Spannend ! Ik heb al zoveel over India horen vertellen. (straffe verhalen van de zussen Peeters) Nu zal ik het aan den lijve ondervinden, voelen en ruiken. Benieuwd welke indruk het op mij maakt. Ik hoop dat ik er mijn draai vind, zodat ik goed kan werken in de scholen en het weeshuis.
Als mijn computer en het internet mij niet in de steek laten, krijgen jullie snel een volgend berichtje...

  • 16 Januari 2011 - 18:53

    Valérie:

    Amuseer u super hard en geniet er vooral van!! En trek veel mooi foto's eh ;)

    Dikke kus

  • 16 Januari 2011 - 20:33

    Veerle:

    Een goede reis, veel plezier en hopelijk vind je wat je zoekt!!!

  • 17 Januari 2011 - 07:02

    Kim:

    Veilige vlucht en geniet er van!
    kus

  • 17 Januari 2011 - 09:40

    Ons Ma:

    tof dat ge er eindelijk gaat geraken.ga ervoor maar geniet er ook van!

  • 17 Januari 2011 - 09:50

    Ventje:

    Inchecken uiteindelijk gelukt. Kristel moest eerst 210 Euro betalen voor het overgewicht, maar door haar charmes is het gratis opgelost.

    Als je dit leest heb je al een heel reis achter de rug en misschien al iemand straf gegeven in de les :-)
    Amuse toi

  • 18 Januari 2011 - 10:42

    Normandie:

    Hallo Kristel,na lang wachten is het zo ver.Geniet er van .Bisous

  • 20 Januari 2011 - 10:11

    Joke:

    Hoi Kristel,
    geniet met volle teugen van je avontuur (want dat zal het wel worden)!
    Ben er trots op dat mijn grote nichtje in India tijdelijk aan de slag gaat... hopelijk treedt ik op een dag in jouw voetsporen (als je een maandje of twee wil komen babysitten of zo ;-)).
    Veel succes en veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristel

Actief sinds 05 Dec. 2010
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 81083

Voorgaande reizen:

20 November 2017 - 10 Januari 2018

Happy kids in Badischool in Udaipur

26 November 2016 - 10 Januari 2017

Extra helpende handen

01 December 2014 - 10 Januari 2015

In goed gezelschap

16 November 2013 - 29 December 2013

Kerstmis 2013 in Udaipur

09 December 2012 - 29 December 2012

Opnieuw naar Udaipur in 2012

17 Januari 2011 - 10 Maart 2011

Aan de slag in Udaipur

Landen bezocht: